TEL.:           +370 629 22 777

El.P.:           info@trimkus.lt

ADRESAS: Kaunas

Instagram
a

Kokius laiko ir resursų planavimo įrankius naujodu savo veikloje

laiko planavimas

Kokius laiko ir resursų planavimo įrankius naujodu savo veikloje

Atsakau į klausimą – „Kokius laiko ir resursų planavimo įrankius naudoju savo veikloje“?

Iš tiesų tai nieko nespėju, visur visad skubu. Turiu „to do list“ kurį nusistatau dienai, savaitei, mėnesiui ar metams, tai labai padeda orientuotis tiksluose ir laike.

Taip pat po video galite rasti keletą patarimų laiko planavimui

 

Trumpas laiko valdymo gidas

Laiko valdymas tai procesas, kurio metu suplanuojame ir kontroliuojame laiką taip, kad atliktume visus reikalingus darbus. Geri laiko valdymo įgūdžiai mums leidžia atlikti visus reikiamus darbus laiku ir kuo greičiau, mažina stresą ir veda link geresnių karjeros pasiekimų.

Laiko valdymo privalumai:

  • Streso mažinimas

Kurdami ir laikydamiesi dienotvarkės mes atsikratome bereikalingo nerimo. Atliktų darbų žymėjimas “to do list” rodo apčiuopiamą pažangą. Tai padeda išvengti streso dėl darbų atlikimo laiku.

  • Daugiau laisvo laiko

Geri laiko valdymo įgūdžiai suteikia papildomo laiko dienoje. Žmonės, kurie efektyviai valdo laiką, džiaugiasi, kad gali daugiau laiko skirti savo pomėgiams ar kitiems užsiėmimams.

  • Daugiau galimybių

Tinkamai valdant laiką, atsiranda daugiau galimybių ir mažiau laiko švaistoma nereikšmingoms veikloms. Taip pat, tai viena iš pagrindinių savybių, kurios ieško darbdaviai žmoguje. Gebėjimas nusistatyti prioritetus ir planuoti darbus yra labai pageidautinas bet kuriai organizacijai.

  • Gebėjimas realizuoti tikslus

Asmenys, kurie praktikuoja gerą laiko valdymą, gali geriau pasiekti tikslus ir uždavinius, ir tai padaryti per trumpesnį laiką.

Patarimai, kaip efektyviai valdyti laiką:

  • Teisingai nusistatykite tikslus

Išsikelkite tikslus, kuriuos galima pasiekti ir išmatuoti. Nustatydami tikslus naudokite SMART (Specific, Measurable, Attainable, Relevant, and Timely) metodą. Iš esmės įsitikinkite, kad jūsų nustatyti tikslai yra konkretūs, išmatuojami, pasiekiami, svarbūs ir telpantys laike.

  • Išmintingai nustatykite prioritetus

Suteikite užduočių prioritetus pagal svarbą ir skubumą.

  • Nustatykite laiko limitą užduočiai atlikti

Užduočių atlikimo laiko limitų nustatymas padeda būti labiau susikaupusiems ir efektyvesniems. Taip pat padeda atpažinti galimas problemas dar prieš joms atsirandant. Taip galėsite planuoti, kaip susidursite su iškilusiomis problemomis.

  • Darykite pertraukas tarp užduočių

Atliekant daug užduočių be pertraukos, sunkiau išlaikyti susikaupimą ir motyvaciją. Pertraukas tarp užduočių skirkite “pravėdinti galvą” ir atsipūsti. Apsvarstykite galimybę trumpam nusnūsti, trumpam pasivaikščioti ar medituoti.

  • Pašalinkite neesmines užduotis / veiklą

Nustatykite, kas yra reikšminga ir kas nusipelno jūsų laiko. Pašalinus neesmines užduotis / veiklą, daugiau laiko atlaisvinate tikrai svarbiems dalykams.

  • Planuokite į priekį

Įsitikinkite, kad kiekvieną dieną pradedate aiškiai suvokdami, ką turite padaryti TĄ DIENĄ. Įpraskite kiekvienos darbo dienos pabaigoje susirašyti kitos darbo dienos darbų sąrašą. Tokiu būdu kitą rytą iškart galėsite kibti į darbus.

Negebėjimo valdyti laiką pasekmės:

  • Prasta darbo eiga

Nesugebėjimas planuoti į priekį ir laikytis tikslų reiškia prastą efektyvumą.

  • Iššvaistytas laikas

Prastas laiko valdymas lemia švaistomą laiką. Stenkitės savęs neblaškyti.

  • Kontrolės praradimas

Nežinodami, kokia bus kita užduotis, jūs prarandate savo gyvenimo kontrolę. Tai gali prisidėti prie didesnio streso ir nerimo lygio.

  • Prasta darbo kokybė

Dėl prasto laiko valdymo paprastai nukenčia jūsų darbo kokybė. Pavyzdžiui, kai tenka skubėti atlikti užduotis paskutinę minutę, dažniausiai kenkia kokybei.

0 0 votes
Article Rating
Prenumeruoti naujus komentarus
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Visi komentarai